2013年9月10日 星期二

Zanotti@曼谷@老闆請去旅行

25 June 2013

第3 day.

是日重點,
係食食同食.

中午book左去Zanotti.
有點失望, 明顯無上次4月去時禁好食.

我既結論係, 
4月時Zanotti總店裝修.
 
上次去既, 
係分店Vino di Zanotti,
d野比總店好食好多.





我地16人, Zanotti唔俾我散叫, 
死都要我食set.


麵包, 普通.


apettizer, ok.


主菜, 我既魚, ok.
同事話佢地既牛好食.



如果唔係佢個Tiramisu好好食, 
我諗, 我以後都唔會去.

令人驚喜既Tiramisu.
嚴重地好食.



仲有非常地好飲既cappuccino.
好味程度直迫我係意大利飲過既禁好.



結論係, 
再去, 我都會去返4月時去既分店.

 早上既活動係做SPA, 
仍然係我愛既Urban Retreat.
正.


 
 
 
 

3 則留言: