2014年5月21日 星期三

我係牛魔王之文記

1 Dec 2013

我係牛魔王, 最鍾意食牛.
奈何靚牛唔易買, 
貴又食唔起.

而且, 我最愛手切牛, 食落有牛味, 有chew口果種牛, 
不愛薄身, 入口就融既和牛style, 
就更加難搵.

多年黎, 都係去方榮記食就算.

好多人話九龍城文記d牛靚, 奈何懶得去.

是日去開九龍城, 就去買黎試下.

一見到條龍, 應該對板喇.





 整個鍋食下.


名不去傳, 
好好食.
就係我最愛果種.
有牛味, 
有chew口. 
正正正.

 

2 則留言:

  1. 我買開街市裡其中一檔, 得閒試下你呢檔先!

    HEIDI

    回覆刪除
    回覆
    1. 你買李輝記? 我朋友話好, 我去買過, 覺得差過文記. 我朋友話, 李輝記會留d好野俾熟客.

      刪除