2014年5月6日 星期二

生日一之行大運

28 Nov 2013

2013年生日, 玩足3日.

28號, 撞正我放假, 朋友陪我玩足一日.

第一步, 當然食個靚早餐.
上環生記, 好食.


食完, 就上山頂行山, 真健康.





 
 行左一陣, 我地就去食tea.

山頂既afternoon tea, 本來, 
都係為左個景而黎, 
但係, 
好神奇地, 
幾好食架喎.

環境好, 
個view 一流, 
食物都有水準.



而間餐廳有蠔bar, 我地都叫左黎食, 
幾好架.
 

吹水吹唔停, 由tea吹到天黑.
 



多謝Rainbow同Betty陪我玩足一日呢.
 


 

沒有留言:

張貼留言