2014年5月27日 星期二

衰開有條路

8 Dec 2013

人地話,衰開有條路, 
以前都唔信, 2013年既12月, 
我信晒.

d衰野一次過黎晒. 
首先,最大穫係架車壞左. 
仲要係淺水灣d斜路先黎壞. 
ps 我地好識揀, 架車係正亞4太門口跪低, 亞4太....同佢d staff....真係囂張到無有. 我想係正你門口壞架? 係佢門口停左個幾鐘, 又而樣又果樣. 
仲報警, 成隊警察黎搜我地呀.

一壞開, 所以d 電器都一齊壞!

整車, 拖車已經駛得多錢 (好彩我地有個好車房亞哥咋), 全部電器好似想玩我錦, 一樣接一樣全部壞. 

壞熱水爐,煮食爐, 洗衣機, 風筒, 電腦, 抽濕機, 冷氣機........

電器壞完, 就到洗手盤底漏水, 面盤唔去水, toilet個制壞左.....

壞左, 要去睇換mud好, 師傅黎裝之後, 又要執餐死. 
 
果排, 我真係差d就顛左.


沒有留言:

張貼留言