2014年7月15日 星期二

身有屎出發@2014身有屎親子之旅@曼谷芭提雅

9 Jan 2014

亞姨姨丈由加拿大返香港, 
老早就plan左同佢地, 媽咪爸爸到泰國旅行.
亞姨有免費曼谷機票, 想食食食&陽光與海灘, 
所以一早鎖定芭提雅or華欣.

但華欣路程遠, 揀左芭提雅.

曼谷, 我地住返Central World對面, Big C隔離既Aroma Hotel.如去曼谷係食食食同買野, 而間真係強推. 5秒過到Big C,幾分鐘去到metro, 對面一大間Central World, 下面有得掃街,正死啦.

芭提雅嘛, 我想住得靜少少, 唔太cheap, 望海. 係旅行社推荐下, 揀左間非常正既, 唔講d人以為我去左布吉, 又新又靚.

老早就揀定酒店同機票, 
但係, 
我地兩個夠膽到臨起程前一日先出事.

臨起程前一晚, 
我地先發現徐生本passport 唔夠6個月期.

上網check, 航空公司有權唔俾上機.
就算上到, 去到曼谷都有可能俾人return返香港.

打左電話俾係國泰做既朋友, 
都話好難過到.

朋友話泰航鬆手d.
我地worst case 就係Cathay reject, 
就去買泰航機票. 
都唔得既話, 就去唔到.

本來去唔到都唔係問題, 最大問題係我地係芭提雅book左自駕遊. 
無左徐生, 架車點算.

最後係要驚動我姨丈, 起程果朝早, 
即時去運輸處拎國際車牌, 有mer時都可以佢駕車.

我仲要兩手準備.
in case Cathay reject, 我旅行社要即時release我張飛. 
因為我地係用二人同行買, 一個人唔去到, 我要旅行社幫手先可以成行.

打擾9萬個人, 煩到死左, (sorry呀...唔該晒俾我煩過既人)
身有屎地準備行程.

以我地旅遊經驗, 
今次真係踩晒屎, 
簡稱係抵x死.

無野可以瀨.

事發當日, 
我地係搭2點鬆d機去bangkok.

因為身有屎關係, 9點幾就到左機場, 
諗住有mer事都有時間做嘛.

本人雖然唔係聖人, 
但從來都唔太犯法. 
即係, 
最多係亂過馬路, 徐生都係超下速, 亂park 車.....等等.

身有屎既感覺係衰到爆.

我地係心跳over一百情況下去check in.
策略係, 唔會自己投案.

check in 哥哥 arm arm 返工, 我地係佢第一單.
佢果樣似有d未訓醒.

我地本來以為, 個passport一掃過架電腦, 
就會發現我地本passport唔夠6個月.
我以為, 個電腦會be be be錦叫. 
(in case, 我係克羅地亞變境試過, 人地部電腦會be be叫話我地無簽證)

原來, 我地高估左現今科技.
電腦係唔知既.

而check in 哥哥都無發現, 
我地就係錦, 過左第一關. 

定驚後去翠華hea, 
媽咪地都晨禁早黎到機場陪我地.

 
 第二關香港海關, 我地用e道過, 
用身分証, 無事.

第三關, Cathay staff係上機前check passport, 
睇黎佢地唔check valid date, 過關, 
hurray!!!!

上左機, 真係定晒.
我地相信泰國果面會易d.

不過, 身有屎真係令人死好多細胞, 真係唔好有下次.

第4關, 
泰國海關, 都係平安無事.

我諗, 徐生今次順利去到泰國, 全因我地好彩.

因為, 之後我地識人同我地case一樣, 去台灣同泰國, 
都係check in果關已經過唔到. 有人去到泰國都打返轉頭.

去到曼谷, book左車去酒店.
再次強推
http://www.thaicalltaxi.com/

佢地d車靚, 司機醒目, 收費又唔係貴, 正.

check 完in, 
拿拿聲去食飯, hurray.

4 則留言:

  1. YEAH...唔知你去泰國...正...我下個月去...睇你推介...YEAH~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我大多數都去舊野咋, 未必幫到你. 而個係1月去, 其實, 我都又再去完台灣返黎.

      刪除
    2. 舊野都好...你的口味比較可信...我上一次曼谷已經2006年...

      刪除
    3. 禁耐無去, 錦大把野玩喇. 我已經去到有點煩....

      刪除