2014年7月28日 星期一

似搭船的戰車@2014身有屎親子之旅@曼谷芭提雅

11 Jan 2014

因為係Pattaya 揀既酒店有少少out town, 
我地6個人, 廢是要媽咪地搭tuk tuk, 
又唔想分兩架的士(係pattaya 亦唔易搵的士)
所以, 一早就book 左架7人車自己渣.


我地through broker book左Hertz 一架7人車.
過程都順利, 
唯一係broker 話唔駛收one way fee, 
去到Hertz 就話要.

所以, 我地提早少少還車, 再call返
thaicalltaxi黎接我地, 
都唔俾one way.

係個網到, 我地本身揀福士, 
去到就俾架 chevrolet 我. 

架車係好新, 不過, 車身好高, 
我亞媽上落好似爬山錦.
內籠係超級地新, 冷氣又夠.

不過, 終於明白點解d人個個都話 chevrolet 唔得....
我都係第一次坐車好似有搭船既感覺....
超級無敵地搖, 直頭有少少暈船浪感覺.


第一程俾姨丈渣, Pattaya唔難搵路, google map 又好準, 商場parking 又唔駛錢, 周街亦有好多停車位.
唯一係Pattaya好多電單車, 佢地左穿右插, 我地架大而無當既Chevrolet又大件, 要好小心渣先得. 


沒有留言:

張貼留言