2014年7月23日 星期三

小休站@2014身有屎親子之旅@曼谷芭提雅

10 Jan 2014

去曼谷玩, 
需要既, 係體力.

就選有call 全日的士, 
要不停全日係錦食, 都要有充足體力.

更何況, 今次因為"佔領曼谷", 
我地全程sky train, 而果d死人sky train 又8成無escalators, 
行到我半死呢.

所以, 小休站去hea, 去休養, 
去嘆冷氣, 係必須既.

因為我地多數住Central World附近, 
Hyatt Erawan Tearoom 已經係我而幾年去曼谷回氣小休熱點.

之前去係因為平, 而兩年已瘋狂加價. 
但係, d椅好坐, 野食有水準(泰式snack 非常好, 西點唔掂), 
冷氣夠, waiter 識英文, 泰式奶茶好味, 環境舒適, 
已經成為我遊曼谷必到點.





沒有留言:

張貼留言