2014年7月27日 星期日

堅流的CNNGo@2014身有屎親子之旅@曼谷芭提雅

11Jan 2014

食完魚蛋粉, 下一站又係食!
本來就諗住去Siam Square曼谷魚翅食粉絲蟹煲, 之前食過, 真係念念不忘. 
係其他泰國餐廳都未食過對板既, 
所以諗住去回味下.
點知, 執左.

竟然執左.

無得食粉絲煲, 就諗住去mango tango 喇, 
點知google map未update佢個新地址, 唔知佢係soi 幾...
所以, 
見到有間餐廳, 貼住CNNGo 強推報導, 
諗住CNNGo 都唔會太差kwa既心理, 
同唔想再行既心理下, 
入左去食.

不知所謂.

我已經唔記得間野叫mud, 
晒我時間加quota....

係泰國可以食既餐數有限, 
尤其之後去芭提雅d野遇左無禁好食, 
就係錦, 其中一餐quota就晒左.

唔係難食, 係好普通.
我去得曼谷旅行, 就唔想食普通野!!!
 





食完就趕返酒店, 
下午會去芭提雅.

本來, 我同徐生就最怕Pattaya, 無mud好感. 
但係, 今次因時間所限, 只夠時間去Pattaya, 
好在揀左間靚酒店,
out 少少town, 令願租車代步, 
一去到,
嘩, 
好靚呀, 
同我記憶中既Pattaya唔同晒呀!
 

沒有留言:

張貼留言