2014年6月15日 星期日

古董

25 Dec 2013

話說我學ing車, 將會去考牌.
我就話, 好呀, 以後我渣車, 你睇地圖.
徐生就話, 
我唔識睇電話上面既google map喎, 我淨係識睇正統既地圖!
(話說我地成日唔認得路, 去邊都要開電話既gps導航)
癡線. 
google map有mer問題呀?
徐生一面鄙視, 話佢d地圖先係皇道!!!
超.



6 則留言:

  1. 識睇地圖真係堅!! (因為有時連自己喺邊都搵唔到架嘛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 徐生以前係玩DEA, 即係而家青年獎勵計劃, 玩到金獎. 要行好多山, 佢map reading都好ok架. 不過, hehe, 去旅行果d街道圖, 就我強d.

      刪除
    2. 佢以前玩DEA, 即而家青年獎勵計劃, 玩到金獎, 要行好多山, 佢又玩過毅行者, map reading 都好ok架, 不過, 去旅行果d地圖, 我就勁過佢, 哈哈.

      刪除
  2. 我覺得old school既男人係好有吸引力架 :P

    回覆刪除