2014年1月7日 星期二

落雨放狗好地方

31 Aug 2013

小白有病,
每日都一定要落街散心.

但係, 落雨點算....

俾我地諗都計仔, 西貢有個停車場,
夜晚無人無車,
係落雨放狗好地方.




6 則留言:

  1. 小白無咩事嘛? 好掛住靚女Jackie :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 小白好返好多, jackie都好好, 多謝呀.

      刪除
  2. 回覆
    1. 系呀, 備去打golf既日用, 所以夜晚無人.

      刪除
  3. 我仲想話, 我入親去都係呢到玩狗, 可以撞下! 一睇,,8月既事...........HAHAH

    HEIDI CHAN

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我部電腦壞左, 所以少寫左呢. 而家我地都有去架.

      刪除