2014年1月17日 星期五

最難過的日子

5 Sept 2013

而家諗返9月頭既日子, 
都唔係太記得當時點過...
心情沈重.

小白病情由6月尾小黑bebe走左後, 
一路反覆.

好在dr tiger當時正讀ing有關行為課程, 
嘗試用不同藥物去幫小白.

第一種藥唔得, 
之後一排tiger又返左老家, 
係8月尾, 我地試一種新既抗抑鬱藥.

藥既side effect, 
就係初期病情會更嚴重.

精神科護士朋友同dr tiger一早已經同我講過, 
但係, 
無諗過禁勁.

小白9月頭時病得好犀利.
成日震, 
唔食野....
 瘦左成5kg呀....

好再以前都唔係太瘦, 
佢又係大狗, 
唔係都唔知點算, 
5kg呢!!!

果時, mer方法都用盡, 
我日日求佢食野.

我家唔多食罐罐, 
但係, 
當時, 佢肯食, 我mer都俾佢.


4 則留言:

  1. 好明白你的心情, Bam剛走時Wooley都唔食嘢又唔飲水, 成日悶悶不樂坐响一角. 聽見你話小白宜家好返我都替你開心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀, 真係唔試過唔知禁痛...希望大家既小朋友都健康呀

      刪除
  2. hi! long time no see...現在小白是否已康復?不用食藥 la? how's Jackie ? wishing u all in the year of Horse...身體健康! 事事如意! 開開心心活在每一天! happy & safe 2014.

    回覆刪除
    回覆
    1. 前排好d, 而排又差左. 唔算康復, 仲食藥中, 但比9月時已經好好多. Jackie ok呀, 佢都keep到. 多謝你呀, 祝你身體健康, 心想事成.

      刪除