2014年4月23日 星期三

令人震驚的ABC Cooking Studio

22 Nov 2013

事隔都差不多半年, 講真, 而家諗返仍然覺得好不可思議.

 之前都聽過ABC係日本大名, 之後係fb睇到佢黎香港,講到好勁錦....
 佢offer左d trying session, 250一堂, 覺得都ok, 就同朋友去試下.

位置K11, 個樣好正錦, 但係, 其實入面d野好亂.....

亂, 我本身唔介意. 你有料到, 我就mer都ok.




因為我本身唔鍾意麵包, 所以報左料理course.

一去到, 已經無mer人理我地, 
hea左一陣, 有個staff黎話佢未食飯云云, 叫我地等等....

well, 有d唔pro. 
個女仔, 我比盡佢20歲.
當我friend錦講野, 
由果一刻開始, 我已經驚, 佢得唔得架....

情況一如所料, 係唔得既, 
仲要唔得得令人非常震驚果種.

我諗, ABC 而間野, 只係適合果d, 見到魚, 見到肉, 離開10尺都會尖叫既妹妹仔.

handout menu fancy 但唔實用. 
妹妹仔tutor 無料到, 我十歲時廚藝都好過佢.
最難頂係d所謂料理.......

拿, 個setting 好似係俾你自己做錦. 
但係,  只係俾你好求其整兩刀...
煮都係妹妹煮多.






佢一開始煮, 我已經震驚都無影相...

個漢堡係一d味都無.
佢煮個brown sauce時, 我想一手推開佢, 等我黎把喇.

但係, 最令人 drop mouth, 都係個onion soup.
我至今仍然諗返都唔明....

個onion soup既煮法係, 
1杯清水, 兩tablespoon雞粉 (無錯, 係雞粉)
半個onion, 無炒香, 
滾幾滾, 落蛋花....
(我仲記得, 佢話打蛋花有特別手勢云云....)
令我諗起, Form One上Home Economics時, 亞miss 要我地用刀背打蛋....

一早已經放棄左既我, 
都忍唔住問, 就錦就得?

大家都想像到個湯係完全無味, 
有d洗碗水feel.


相比之下, 個漢堡叫做有d d味, 未去到打人既地步.但係, 都算係近年難食代表作之一.


我地同班仲有2個同學仔, 
本來大家唔識. 

但係, 上完後, 大家都忍不住分享震驚心情....

食完後, 
tutor妹妹黎sell 我地ABC D course.

原來, 佢地無得單讀學其中一款.
要join長course, 一個月學幾款, 一join就十幾堂錦.

唔平架, 幾千到幾萬.
 真係顛鬼左囉.

我真係完全唔明, 有無人會join呢...
香港大把而d野學喇, 你憑mer呀?

聽聞麵包course好d, 
但係, 料理course真係一pat野錦, 
得啖笑.

上完. 完全係震驚mode.
同朋友去食返d正常既野, 
傾下點解ABC禁好笑.

天下之大, 無其不有.

ABC 令人大開眼介.

 
 

 

10 則留言:

  1. 洋蔥湯落雞粉???聞所未聞呀。ABC 响日本好似好出名㗎喎,嚟到香港變咗咁流?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之後d朋友講, 話日本既onion soup係禁上下喎, 天呀...黎到香港真係唔可以錦囉. 仲有d師資好得人驚

      刪除
  2. this is hilarious!! They did a show on NOW TV and I think you can learn how to make a hamburg from the Nitendo game Cooking MA MA loh...lol

    回覆刪除
  3. 又係個d言過其實既cooking class?

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahahhahahahahhaahhhahah, 而個仲精菜過上次同你上果d.

      刪除
  4. 我有兩個朋友仔學整麵包,日本導師,感覺良好,十分正路。﹗我諗西餐真係可能差d,再加上妹妹導師未夠班...

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係日本人, 有經驗先黎香港會好d. 不過, 我d學慣麵包既朋友去上過, 都話比起其他地方, 佢地都算流, 我等ing佢地幾時執.

      刪除