2014年4月5日 星期六

Toujours Provence戀戀山城---爆鮮生蠔

第13日@Lourmarin, Provence France

係市集行呀行呀行呀....
見到海鮮檔. 





見到佢唔奇, 
但係, 我見到有人係後面即買即食.....


見到d禁偉大既情景, 
當然要問下老闆同唔同我開蠔喇.

當時仲早, 佢同我開左一打.

天呀, 
係我一世人食過最鮮最鮮既生蠔.
好味到不得了.

而且, 平到震. 
一皮歐羅一隻!!!!!!

之後再叫, 佢話忙唔肯開喇.


食完就差不多走, 我地會去有窮人St Tropez 之稱既Cassis 游水.

strawberry買係車上食, 天呀, 法國d生果真係靚到死.


而家諗返, 都流ing口水中.

沒有留言:

張貼留言