2014年4月10日 星期四

Iron Wedding 之 早午晚 (1)

11 Nov 2013

真係禁快就6年.
好似係一兩年前既事.

Happy Wedding Anniversary!

我地未必富有,
但係,
身邊有一個可以相信, 可以依靠, 可以相愛既人,
已經足夠.

多謝您, 徐先生,
多謝你令我成為全世界最幸福既人!

(其實, 今年2014係我同徐生拍拖25年, Jublilee呢!!!! 我地搵左我最信任既組合影左d相, 下面係其中一張, 超級感謝Barry 同亞June 呢!)


_________________________________________________________________________

Happy Wedding Day,
徐生請假陪足我一日.

無狗地既日子,
永遠唔會係happy day,
所以,
Happy Iron Wedding既早上,
有狗地陪我地食早餐!


6 則留言: