2014年4月11日 星期五

Iron Wedding 之 早午晚 (2)

11 Nov 2013

Iron Anniversary 重頭菜, 
揀左食lunch.
我地而家緊慎左好多, 
試新餐廳, 都係食左lunch, 
試下真偽先好d.

一路, 澳門Robuchon都係我心目中滿分餐廳, 
雖然, 有時都有起伏, 
但係, 都keep 到.

今次, 
試左Amber, 
天呀!
佢既所有野都好過Robuchon.
無論裝修(我覺得澳門Robuchon有點點娘味...), service, 
以至最重要食物, 
Amber都係滿分.
 

Amber一定係近期最愛, 
lunch已經不得了, 
下回絕對可以試個dinner.

我地當日唯一錯誤, 
就係食左早餐.

Amber lunch既份量, 
even對於我地而d好食得既人黎講, 
都食到嘔禁滯, 
所以, 空肚去最好.

環境, 係我最愛果種, 正. 
雖然無境, 但係個feel 搭夠.





雖然, 我地係二打六, 周圍d檯都坐左d大人物.
有司長, 有名人, 有政界人士.
但係, 亞超級有型靚仔manager 好細心祝我地Happy Anniversary !

牛油同麵包呢..就仍然係Robuchon 好.


 
但係餐前小點, 其他食物嘛, 
就Amber  贏晒.

果個鵝肝波, 好食到震.
even對我而個唔多食鵝肝既人黎講, 佢都係完美既.



其他都係非常嚴重地好食.




個main我食豬, 好食到不得了.


靚到呢.


都係果句, 我唔鍾意食朱古力, 但係而個chocolate bar, 我可以連食既支!


好好食既甜品.

杯咖啡好大杯, 基本上當時已經飽到郁唔到.
 


食埋petit four, 滿足到不得之了.
 

完美既lunch.
大愛Amber, 下次要黎食dinner!
 

2 則留言: