2014年4月16日 星期三

永遠的 林振強

16 Nov 2013

人生第一次買黃牛, 就奉獻左俾林振強.
 仲要顛到, 俾人禁住搶, 個價一日一日錦高
(初初傾好, 之後多人要加價, 而個演唱會d飛無公開發售, 無法...)
我都超型錦講, 
幾多我都要~

細個睇牛仔之外(我諗都要有返禁上下先知漫畫牛仔)
就係睇洋葱頭.

亞媽係fans, 我都跟住睇.
自細家中睇明報, 
每日, 就係睇林振強大.

讀書時, 浸淫係林振強歌詞中, 
強說愁, 隱約地聽說愛情是甚麼, 會問天究竟有幾高.

 三人行, 當天那真我, 究竟天有幾高, 愛是永恆, 真情流露, 傻女...

陪左我行好多既路.
 有d人, 可能從來不認識, 
但係, 
影響你好深. 

 多謝你, 林振強.




而個係我近年睇最精彩既演唱會, 當然有偏心. 但係, no nonsense, 氣氛好, 歌精, 歌手精彩, 好睇到不得了.


愛是永恆當所愛是你!



沒有留言:

張貼留言