2014年7月25日 星期五

最好食既魚蛋粉@2014身有屎親子之旅@曼谷芭提雅

11 Jan 2014

亞姨鍾意食魚蛋粉, 一早落order要食泰式粉麵. 
而我嘛, 亦超鍾意食泰國街邊既魚蛋粉, 
所以, 
係google 度search過曼谷有無好介紹.

一search基本上有兩間推介, 
我憑相揀左一間, 
turn out, 好好食呀!!!

-----------------------------------

even central world 而d大商場, 夜晚都會熄晒燈, 好環保呢. 
黑到, 我都差d認唔到係Central World.

由酒店向外望.


去旅行仍然要做野既徐先生....



一早, 我同徐生已經拒絕食早餐, 留肚食魚蛋粉!

位於Phrom Phong既榮泰.

地址係 Sukhumvit Soi 26 Road
有買電話card, 開Google map基本上好易搵.
係sky train 站行去都係5-6分鐘.
落sky train就已經係soi 24, 行兩個街口轉右, 
再行多幾間店就係.

個門口好對路, 一個好食既樣.




魚蛋有魚味, 彈牙,
正.
湯底就ok喇.
 


龍眼冰都好飲.


魚皮都正.
好耐無食過, 又脆, 又有魚味, 又薄身既魚皮喇. 
 

好食, 又平. 
我地6個人, 
5個粉, 
5杯野飲, 
一個魚皮, 
食左港幣 4x 元, 抵到爛.

強推, 
再去曼谷必到.

 
 

沒有留言:

張貼留言