2014年7月21日 星期一

傳說中的建興@2014身有屎親子之旅@曼谷芭提雅

9 Jan 2014

上次去曼谷, 經歷俾人帶去假建興事件後, 


好想去下真建興, 睇下係唔係真係禁勁.

今次,由於我地係1月去, 
當時玩ing "封鎖曼谷" 事件中, 
又因為上次俾的士亂帶事件, 
所以, even最喜歡係曼谷搭的既我, 
都選擇乘坐sky train, 
搭到去National Stadium 站, 
再行去 係Siam 區, 叫做最近sky train站既建興.

唔係好耐, 行十分鐘到就到.

傳說中既建興!






野食嘛...
to be honest, 
我唔係好信泰友營個group d人既推介.
係泰友營到, 個個話到好好食.
我自己覺得, 一般喇. 
唔係好好食, 又唔係難食既, ok.
有d幾好, 有d差d.

名氣大於一切.

去左禁多次曼谷, 
我諗點都要試下, 
個個都俾人帶去假建興背後既真建興既, 

不過, 一次得喇, 
曼谷禁多好野食, 
有排都未輪到佢.

我地無食佢有名既乳豬.
係曼谷3x度, 講真, 邊食得落乳豬架...










沒有留言:

張貼留言