2014年7月22日 星期二

安多哥@2014身有屎親子之旅@曼谷芭提雅

10 Jan 2014

今次帶住亞媽, 要照顧佢地喜好, 
又驚唔好食俾佢地丙, 
(佢地係會即場丙我....)
所以, 去邊都要小心d.

琴晚個死人建興, 
我媽咪亞姨已經complain, 
所以, 今天要醒定.

安多哥, 之前係人地blog見到已經覺得必到.
但係, 朋友俾流料我, 話果到得街市, 
無野食!!!
但係, 原來係假, mud都有得食, 
正到嘔.



安多哥係chaktukchak隔離.
我去果日係weekday, 而且果時話佔領曼谷, 
d人唔會黎開檔, 加上我亞媽唔好chaktukchak而類野, 
所以, 安多哥係首選.

turn out, 安多哥係勁好玩, 
d野勁好食. 
以後去曼谷必到!
chaktukchak 可以唔去, 安多哥就必到.

去安多哥, 又因為佔領曼谷原因, 搭sky train!
(其實, 我覺得當時一d事都無, 香港報紙勁誇, at least 誇張左一百萬倍)
係chaktukchak個站再搭一個站MRT 就到.

一出站, 安多哥就係隔離.


 街市好乾淨, d 生果好好食, 好多熟食檔, 9成9 local 人, d野好好食.

唯一唔好, 就真係無冷氣囉.





果到d野真係樣樣都得,又有位俾你坐係度食, 又有垃圾桶, 完美呀. 





野食太多, 又好味, 只恨個肚既位有限. 




而個,真係要講講. 
老友同我講過, 而個泰國小食好好味.
我同佢係餐廳食過, 佢話唔得, 一定要街邊果d先好食.
奈何我去禁多次泰國都見唔到. 

今次遇見, 當然要食.

無介紹錯, 不得了禁好食.





2 則留言: