2014年5月16日 星期五

生日正日之 Bistro Du Vin

30 Nov 2013

我大愛法國菜, 生日, 當然係繼續法國野. 

又係因為Anthony Bourdain介紹左d巴黎既Bistro, 
整到我成身痕晒.
所以, 今次唔fine dine, 
主力搵有法國味既bistro仔.

好勤力地搵, 真係讀書都無禁神心.

最後揀左 Bistro Du Vin.

turn out無揀錯, 好得, d野好好食.
環境好, 可以假裝自己係巴黎d bistro入面.







 Escargots on Bone Marrow
好好味, 
諗起都流口水.


onion soup
好味.
 

主菜, 我地一早book定既 Bouillabaisse.book果時覺得好貴,見到食左就覺得值. 
好多海線, 又鮮又甜, 好得.


以我地兩個都好食得既人, 食左3個菜已經去到飽到嘔既地步.
但係, 死到要食甜品.

我只係食左一啖, 因為有酒, 但係都覺得好好味.


而間野真係好食, 環境食物都一流. 令我過左一個好開心既生日晚上.

ps 生日禮物, 老友真係知我心意. 



6 則留言:

  1. 我食過呢間, 佢既Pig Leg Confit都好好味, 皮脆肉嫩, 唔駛用刀切都可以分開D肉, 係心機菜呢~

    回覆刪除
  2. 真係唔錯咁bor, 另一好處係呢間餐廳應該唔會好似巴黎咁多强國人 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我見就無mud強國人.....而間要搵地方避佢地呢...

      刪除