2013年9月16日 星期一

地道午餐@曼谷@老闆請去旅行

26 June 2013

去完學校, 
校長請我地食午飯.

完全唔知邊度既一間小店.

味道幾好, 超local.

是日重點, 蝦. 好食, 好鮮.





魚就普通d, 我亞may飯堂d好食好多.


但係, 個汁就好好食.


湯, ok.


而個, 我諗唔係禁arm我口味. 
炸遠殼蟹, 再加汁煮.
淋晒, 唔鍾意個texture.


而個....個樣好得人驚, 有d似邊種肉錦. 
我無食, 同事話味道ok, 但係好乾.


唔知mer煮蟹肉, 好味.



而個, 係泰國街頭見過好多次, 
覺得佢好似好乾錦, 從來無試過.
今次食左, 原來唔乾, 好多香料既魚餅, 幾好食.


超越好食既椰青海鮮, 香到不得了.


正常炒菜. 但係, 好raw....我媽咪一定好鍾意. 
而我就頂唔信, 好食草feel, 有做牛既感覺.


再食蘆咕果, mini版既沙田柚, 幾好食.


食到飽一飽.

本來話去附近big c掃貨....
因為種種原因cancel左, 
早左5個鐘去機場hea, 
悶死我.








沒有留言:

張貼留言