2013年9月30日 星期一

旅行,從心開始

2 July 2013

旅行,
真係要從心開始!

去得越多, 就知自己好任性.
亦知道自己真係需要甚麼.

人生有幾多時間?
我唔想浪費自己生命.

ps 雖然講得口響....但係下次旅程, 又係親子遊, 所以, 我願意犧牲少少, 就下爸爸媽咪. 歐洲就唔好喇, 下次歐遊, 一定從我心起程.

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔係, 我亞媽arm呀, 我未出細前, 媽咪同爸爸都有去歐洲玩喇. 下次去歐洲, 應該會同爸爸媽咪去, 佢地話想再去喎. 不過, 去歐洲, 就會跟我自己喜好編行程多d 囉.

      刪除
  2. 你就知自己有幾任性,我就知自己有幾固執~ 今次竟然寧願迷路都唔肯去搭車XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 我就唔會, 最重要係舒服少少....越老越憎行路.....

      刪除