2013年9月4日 星期三

街市tour@曼谷@老闆請去旅行


 24 Jun 2013


飲完杯茶, 
就起政去行街市.

搭tuk tuk去.
以前自己唔敢搭, 
同老友玩過曼谷後先敢.

comment係....
我仍然覺得佢有d d危險.










到左. 
曼谷街市乙個.

超級非常地local.
但係, 
d野超級無敵地新鮮.

老師一路買當日材料, 
一路講解點揀, 點買.

終於學識點揀山竹喇!

 










我地見到d海鮮又平又靚, 
就勇敢地問下老師, 
"可唔可以加送呀?"

美麗既老師一口答應, 
我地買左兩件藍蟹加落d冬陰工湯度, 
鮮味到暈呀!

老師仲幫我地揀鹹魚, 
(曼谷d鹹魚係平到無朋友!)

又幫我搵白pepper, 
太太太好人喇.
(幫人買左3kg 白pepper, 超級瘋狂)





 




老師買左個椰子, 之後仲話俾我地知點整椰漿.



好新鮮既斑蘭葉.



 老師買左d snack俾我地食.

上面而個, 見個無數次既生果, 終於有機會試到. 
係屬於清甜系, ok, 幾好食.

2 則留言: