2013年9月5日 星期四

老師示範@曼谷@老闆請去旅行


24 Jun 2013

去完街市, 係時候睇老師示範一次d菜式.













是次最需要技巧既, 係用斑蘭葉包雞.
我地每人試整先,
之後, 我地就要每人做一碟.












其中個課程比較特別係,
老師會講點做椰漿, coconut milk.

基本上, even泰國人都會係街市買現成既,
但係,
原來做起黎都唔難.

d味, 同instant既差天共地.

我有少少想下次去chatukchak時買個返黎,....
雖然...係香港買椰子真係要山長水遠呢.




















我地加送既冬陰工, 好好飲!












睇完老師示範,
就到我地自己煮喇.

8 則留言: