2013年9月6日 星期五

謎一般的Blogspot(1)

對於Blogspot, 我真係有萬分佩服.

好方面, 禁多年, 禁多blog都執左, 佢都未執,都算一種成就.......

而最勁既,
係將寫blog而d基本上比較簡單既事, 整到禁複雜, 我真係無野講.

可能, 對一d人黎講係ok,
但係,
對我而種,
對程式, software 一d認識都無既70後中年人黎講,
真係,
Rocket Science呀!

無法呀,
中年人都要學喇,
yahoo blog 禁簡單既要執,
其他介面又奇奇怪怪,
我都無其他選擇.

係我左按右按左幾日,
終於學識兩樣野!!!
(對我地而d 70後係禁上下架喇)

1. 分類
而位妹妹真係好偉大, 令我學識分類.

http://blog.yahoo.com/_VIMUWZYW27AYY2N2XKC6DB4G3I/articles/1300552

2. 點睇你鍾意/follow既blogger
而家野對我黎講係好重要, 雖然http://www.bloglovin.com  已經幫左好多, 但係, 係blogspot到搵到就最好喇.
我發現,
(sorry, 我諗對有d人黎講有d low b, 但係對我係大發現, 哈哈哈哈哈)
先按blogspot右上角設計後, 再按左面既"我的網誌" 就可以睇到你follow既blogger有無新文章架喇!!!

錦, follow blogger而樣野, 我都係arm arm認清楚.
要follow blogspot, 千奇唔好追蹤 Google +.

應該係要按而到:

加入這個網站



之後, 就可以知道follow既blogger有無新文章.

而我, 會cut左Google + 既連結,
因為我個google +係無野既...

有d 舊blogger係果度追蹤我,
請改為加入這個網誌.

我再學到d新野,會再同d同道中人分享, 謝.
哈哈哈哈哈...

ps 我下個想學既, 係想係右面加"最新回應", 有人識唔該可唔可以話我知? 謝.

9 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. I am also a post-70 la... not too difficult to learn new things...we are still young ka!

    for 'recent comments', you can check this out:

    http://tastejplife.blogspot.hk/2013/09/blogspot-comments.html

    Hope it helps.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該晒你,hehe, 我正係度研究你既entries, 好有用呢.
      之後, 我會跟你方法由yahoo blog搬去blogspot! Really thx a lot

      刪除
  3. 回覆
    1. 你都無寫囉, 乾脆搬去Yahoo指定既, 咪唔駛煩囉.

      刪除
  4. 你點樣可以cut左Google + 既連結呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 右上角, 按設計, 之後揀版面配置, 就可以.

      刪除
  5. 點解我擝唔到回覆別人comment 的制. 係咪無呢個function 架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該有架喎, 我都見過有人覆其他網友留言。 係唔係當時你未log in?

      刪除