2013年9月13日 星期五

參觀泰國學校(上)@曼谷@老闆請去旅行

26 June 2013

最後一日, 參觀活動.

我地被安排去參觀一間係曼谷好有名既中學.
係泰國算係貴族學校, 好難入, 競爭好大, 入up 既rate好高.

我對佢地d學生印象都好好, 好過香港d好多呢.

講真, 而個係一個好特別既經驗, 真係見識到泰國人既生活.
平時, 真係無機會會入到人地學校.
又可以知多d泰國educational system.
 
但係, 會面都有d官式, 幾formal, 我而d人就真係有d怕....


入到佢地個conference room, 
嚇一跳.
天呀, 禁formal. 
我係一身旅行短打咋.
好在, 果日諗住上飛機, 無人字拖.

會內都係講下學校歷史, 威水史, 互相贊下大家呀, 泰國學校係點run, 學生讀d mud呀, 佢地有黎自世界各地既老師呀...一d都唔悶, 幾有趣. 係formal左少少囉.






 最formal仲係校長為我地逐一送上學校圍巾, 
oh, 
我係二打六黎架bor....



之後, 仲有泰國傳統舞表演, 
勁.



校長帶我地去參觀學校.
 



沒有留言:

張貼留言