2013年9月6日 星期五

雞手鴨腳@曼谷@老闆請去旅行

24  June 2013

 睇完老師整, 
就到我地自己下廚.

老師們已經set 好晒一份份俾我地, 
所以, 
整唔到既機會好微.



全日最需要技巧既, 就係而味香葉雞.
醃雞唔難, 整sauce唔難, 
最難係好好地將件雞放入斑蘭葉入面, 
包好, 又唔散.





第二味係青咖哩雞. 
以前係Blue Elephant學過. 
但係, 今次整既仲好食.







第三味, 冬陰工.
易學又易整.




第4味, 甜品. 
亦係我最期待. 

徐生好鍾意食, 
所以我好想學食整.

原來, 都好多橋妙, 
同我想像完全唔同.






學完就開餐.

雖然個look好似好普通, 
但係, 
好好食.
尤其個香葉雞同芒果糯米飯, 
一流.





食完飽到死左,
本想去shopping, 
最後同同事返左去酒店午睡, 
正.




2 則留言: