2013年9月9日 星期一

大人物豪晚餐-食物篇@曼谷@老闆請去旅行

24 June 2013

講真, 
見到d野禁貴, 
自然就好有期望.

仲要唔駛自己俾錢喎, 
我地而d人, 仲唔博老命mer.




但係,食左幾味之後,
只可以講句,
天氣不似預期...














係Facebook唔敢講, 
而度, 
博一博, 
無識既人睇到.

唔係唔好食禁簡單,
係好難食.

我完全唔明白點可以整到d野禁難食既....
even就錦燒既海鮮都係昧既....

我地一班同事+老闆, 
都忍唔住一路食一路傾,
(博人地唔識聽廣東話&坐我地後兩檯!!)

question 1: 點解d野禁難食都要黎?
解答係: 黎而度有面子, 有排場, 有型!

我覺得呢, 唯一最有面子係係個收銀處度見到禁貴, 請客果個真係好有face!!
而其他,裝修普通可怕,整到好似80年代懶係西式花園,再吊d假花係度,完全係80年代去芭提雅果種feel. 加埋果d 80年代disco燈光, 令人無駛胃口.

question 2: 點解會禁full?
解答係:好多旅遊書都會介紹而度.

我, 都好似係幾十年前無線d旅遊節目到見過而間餐廳.現場的確好多遊客. 
但係, 亦都好多泰國人係度食飯.

我地食15分鐘,就要敬一次酒.
因為,邊個邊個高官同邊個邊個泰國全國協會主席剛剛係度食飯, 
要同我地say 個hi, 敬下酒.

我覺得呢...係完全唔明白既.
到今時今日,我同徐生都仲諗ing, 
點解會禁多人去而間餐廳.
貴,難食,裝修得人驚.
泰國大把靚餐廳喇, 點解要揀而度.

可能,我永遠都唔會知答案.

總之, 
千奇唔好去呀.





10 則留言:

  1. 因為我哋D two hit man口味係同D高官唔同囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲話成日都去喎, 真係百思不得其解

      刪除
  2. 試咪,試咪。

    我最想食個c奄。 有次係我大排檔食,,隻隻都唔開口,,要自己用力meet開佢,問老闆佢話太熟唔好食喎。 (明明我去泰菜食都係開條la上台)

    heidi

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去返泰國餐廳食呀, 佢地好拿手整螄蚶架.

      刪除
  3. 隻龍蝦睇個樣好似唔錯喎!
    其實係難食定唔啱口味咋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係難食, 全檯人都覺得. 而且, 佢地煮法都好普通, 無唔arm口味. 個龍蝦得個樣, d肉霉架. 半碟龍蝦食淨, 無人肯食.

      刪除
  4. 最好食應該係你間西貢 Ah May 飯堂。

    回覆刪除
  5. 我會鍾意去地痞嘅食店多

    回覆刪除