2013年9月8日 星期日

大人物豪晚餐-購物篇@曼谷@老闆請去旅行

24 June 2013

訓左個午睡, 
迎接重要晚餐.

我老闆識得多人, 
一話去曼谷, 
就有人接待我地, 
請我地食飯.

我地而d鄉下精, 
好少見大人物.
我都估唔到, 
去到曼谷, 
會有機會同前泰國內閣成員食飯!!!

大人物派左2架車黎接我地, 
是晚食海鮮.

之前睇人地d旅行blog, 
已經知道有而間海鮮餐廳.
好似超市錦自己揀海鮮, 
之後廚房同你整.

去到, 
見到價錢, 
嚇左一跳.
以泰國黎講, 
d野超貴呀!

不過,又唔駛我地比錢, 
所以, 玩得好高興.









越買越多.








泰國賣蕹菜,係連根架.



淨係買海鮮,已經買左接近2萬港幣...
癡左線.

好在唔駛自己俾錢.

4 則留言:

  1. very expensive, but did it taste good?

    回覆刪除
  2. 嘩~~2 皮嘢...勁 !! 買海鮮買到用車仔攞...

    回覆刪除