2014年3月11日 星期二

Toujours Provence戀戀山城---流晒口水

第13日@Lourmarin, Provence France 

都曾經諗過, 我個遊記會唔會中途廢左, 
不過, 都幾sure唔會.

雖然, 事實係,  年月流逝, 
顧慮多左, 敵人多左, 心口勇字細左, 
有d野, 已經唔敢講, 唔敢寫.
收埋係whatsapp同係家鬧爆就算.

但係, 寫blog仍然係我其中一種情緒舒展, 
係需要既.

ps 我得承認近期瘋狂愛上都敏俊同金秀賢(to be exact, 我係鍾意都敏俊, 睇左d韓國showbiz, 金秀賢係傻仔一名, 唔係我杯茶),需要太多時間睇佢d戲. 而且, 學校又改課程, 好多paperwork.

快d寫完南法, 仲有舊年我地影既狗地相, 年頭泰國旅行等...

_________________

而家睇返d相,仍然係大流口水中.
心動程度, 
大過見到都敏俊!!!!

仍然係Lourmarin市集, 
靚到嘔.

問我旅行鍾意mud, 
就係而d.









買左條返香港食, 好好味.









4 則留言:

  1. exactly!!!!totally agree!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    金秀賢係傻仔一名...都敏俊個角色真係正到不得了...我一路都冇煲劇...都中左毒...呵呵~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 金秀賢只要唔好去綜藝節目, 都還可以, 睇running man睇到我嚇死左. 你得閒睇埋佢地dream high同擁抱太陽的月亮呀, 都好正. 金秀賢雖然係low b, 但係演技超正.

      刪除
    2. 呢套我都係見咁HIT睇吓咋...仲要睇得勁慢...睇到17集....所以煲劇都唔算係我興趣...哈哈...尤其是古裝....你個兩套我都聽過啊~~金秀賢上RM的片段我有睇過吓...笑死我...完全唔係都敏俊黎...哈哈哈哈哈哈哈哈

      刪除
    3. 錦你真係好慢, 我3晚就睇晒星星喇. 而排, 基本上我就睇晒所有金秀賢既戲.

      刪除