2014年3月21日 星期五

Boulangerie Bistronomique

2 Nov 2013

老朋友強推,
所以同徐生去西環行個圈, 食下野.


老友強推牛角包, 但係2點幾去到, 賣晒. 
亞waiter話, 10點幾就無晒, 唔係禁巔下哇.

間野為於而排up and coming既西環海傍, 
有feel, 但係, 
吹到你頭暈.
飲啖野都驚有食沙既感覺.


 
無牛角包, 食左法包, 
越南style, 
好味.
老友無講錯, 
個包已經值回我用西隧過黎既票價.


朱古力牛角, 
我覺得普通, 但係好香.
不過, 我comment唔可信, 
我覺得接近所有有朱古力既野都唔好食.



 



2 則留言:

  1. 我食過兩次, 一次坐二樓, 一次坐你坐個位。我兩次都係食cake呀~ 下次食下法包先﹗
    都有好多人帶埋狗狗去食o野的 =)

    回覆刪除