2014年3月6日 星期四

把鬼

21 Oct 2013

好耐好耐之前, 去過曼谷Blue Elephant學煮野食, 
過程美好, 野食好味, 當時仲送左set souvienir俾我, 
耐何, 我放到過左期都無食.

前排, 去泰國前, 有人話Blue Elephant D instant paste 好好食, 
所以, 就買左返黎.

本來, 包野係俾我hea左係度...
但係, 係某d fb group度,
d人吹到包Blue Elephant green curry paste好好食云云, 
我先記得, 我個cupboard有而包野既存在.


我好有誠意, 
去九龍城買齊料整.

食完, 
真係無語.

唔係唔好食, 
但係真係普通過普通.

好食既青咖哩, 
一定要用新鮮材料整.
(係曼谷學左兩次整青咖哩, 其實自己整唔會難得過去買包instant好多....)

最無語係, 
d人可以吹到禁勁.
我諗, 一間好普通既泰菜館既青咖哩都會好過佢.

 

8 則留言:

  1. 可能D人未食過好味嘅...

    回覆刪除
  2. 大家跟風!我前年去玩都有買些不同味道返黎

    回覆刪除
  3. 我早排都煮左Blue Elephant既冬蔭公湯, 真係完全唔掂...仲以為instant paste會好D添~

    回覆刪除
    回覆
    1. instant 野都唔會好得去邊, 吹漲係禁多人話好.

      刪除
  4. 我呢度既超市個亞洲食品部都長期有Blue Elephant產品賣, 未試過, 宜家睇咗你既comment, 可以慳返lu.

    回覆刪除