2014年3月10日 星期一

咖啡弄

27 Oct 2013

之前都講過, 買左車後, 
變左真真正正既新界人,
假日都無點去市區, 
所以, heat 到爆點既咖啡弄, 
都係到今時今日先去試.

最鬼憎排隊既我, 
咖啡弄12.30開, 我地11點就去排隊. 
好在有Gladys係度同我地吹水先唔悶.

一路排一路諗, 
如果唔好食, 真係會嬲爆, 排個幾鐘呀!!!


結論係, 
好抵食. 
又幾好食. 
唔係好好好好食果種, 
不過, 係幾好.
而且, 係平得有點難以相信.....
氣氛好, 
食物fresh, 
我明點解會禁多人排隊, 
但係, 
排多次mer...
我又未必會.

如果walk in有得食, 
佢係cwb一定係我既選擇之一.

而兩種最好食.

 
 


4 則留言:

  1. 我同你諗法完全一樣,唔洗排絕對可以食多次!果次我排左2粒鐘,所以都咪搞我

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 只係有新鮮感, 未到要排隊去食既地步....唔駛排, 就非常ok

      刪除