2013年10月30日 星期三

謎一般的Blogspot(3)------XUITE 新地址

有人問我, 
搬左blog未.....

真係水蛇春禁長....

我已經向yahoo申請左backup, 不過, 未開過黎睇.

以我個人能力, 將佢搬去blogspot, 係有一定程度困難.

加上, 今年工作有變, 我要做多好多preparation work, 無mer時間.

有左車之後, weekend都去左同狗地遊山玩水.

又....部電腦shot shot地, 

而且, 懶.

所以, 所有野hold係度.

唯一, 叫做好成功既係, 

我請求徐生幫我向yahoo申請調左去Xuite.

舊既entries, 可能要遲d先黎到blogspot, 要睇返既, 可以去:

6 則留言:

  1. 我個 xuite 搬咗成個幾兩個月都未搬完,,,,

    回覆刪除
  2. 搬來Blogger容易,但我沒有合併,只是開了一個blog,新舊有別。呵呵!
    http://tigerz-yblog2013.blogspot.com/

    回覆刪除
  3. http://jonathansin.com/workhard/tools-for-yahoo-blog-move-to-blogspot-blogger/comment-page-1/#comment-19123

    跟佢做吖! 電腦白痴嘅我,唔洗人幫都搞得掂,又快又易。

    回覆刪除