2013年10月28日 星期一

暴雨中帶它回家

25 July 2013

朋友換車, 將佢架舊車以市場最低價半賣半送左俾我地.
(佢重要好錫車, 舊年又換左好多新零件)

時間, 真係arm arm好. 
小白情緒病, 有架車可以多d同佢去玩.

25號晚, 陪佢拎新車, 我地就接走架舊車.

徐生鬼禁耐無架車, 
一黎就係狂風暴雨下接手, 
我由沙田驚到返西貢!

6 則留言:

  1. do you drive too? Congrats on owning a car!

    回覆刪除
  2. 咩車款來架 ? 住個到可以免費泊車 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. Honda Stream. 我地本身有車位架. hehe, 而且, 我地都搵到地方西貢市唔駛錢parking (當然唔可以成日禁長, 幾個鐘都ok)

      刪除