2013年10月16日 星期三

陳校長


15 July 2013


超級佩服陳校長, 非常敬佩為社會公義, 放下自己既人.

我可以做既唔多.

今個暑假, 一個星期兩日, 會係陳校長度做義務導師, 幫一d無禁多資源既小朋友補習.

我本身d學生, 個個黎自中上家庭, 唔知自己幸福, 要甚麼有甚麼.

今個夏天遇上一班背景不同既學生, 我覺得, 佢地更加善良同開朗.

不過, 輸係起跑線, 原來係真既.

資助小學既課程, 同私立小學相差好遠好遠......我以為都係一年到...原來, 接近相差兩年之多.

普通學生既靈活性亦同私小學生相差好大. 

我平時D學生, 就係見多識廣, 把口真係...........唔好既係, 佢地好多都好mean...好處係, 佢地個腦的確係轉得快好多.

最重要, 我d學生唔知mer係珍惜, 所有事都係理所當然....工人行慢一步都會鬧... 佢地亦好計算,下下都會問自己有mer得益.



與其話我幫佢地, 
其實, 我自己得到既都好多.
多謝而班學生陪左我一個暑假, 遇到善良既小朋友真好.

4 則留言:

  1. 咁身為教育工作者嘅妳,會唔會覺得佢哋未開始已經輸咗一半呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係輸左d....但係, 我諗只要努力, 都可以趕得上.

      刪除
  2. 小朋友啫,有的是時間,只要有心追,實追到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前都可以, 而家真係難d. 我地個年代, 同而家都好唔同....多左好多直資, 私校, d人又肯放好多錢落細路到. 我個年代, 都好似無小學生可以(真係talk得果d) 兩文三語, 2項運動, 2樣樂器, 再加既樣興趣班上ing....18般武藝.....

      刪除