2013年11月4日 星期一

Toujours Provence戀戀山城---Dream comes true


第13日@Lourmarin, Provence France

去南法, 9成為左Peter Mayle.
 為左睇佢書中既南法.

是日, 心情爆點興奮 .

一黎, 會到Lourmarin 既市集. Lourmarin既市集, 有名靚. 之前都去左Provence 最大市集 Isle sur la sorgue. 大就係好大, 行一個早上都行唔到一半, 但係, 果度d野好雜, mer都有, 仲有d類似女人街貨色, 嚇死我.

Lourmarin而個, 就係我夢想中既一樣, 一個字, 靚!

而且, Peter Mayle而家搬左去Lourmarin. 如果真係可以見到佢, 同佢既狗地. 就發達喇. 我已經一早同徐生講好, 如果真係見到Peter Mayle,我會努力克制自己唔好顛, 冷靜地同佢say hi, 拎個簽名, 影張相, 講俾佢聽, 佢既書, 令我好嚮往南法, 改變左我對生活, 旅行既一d想法......(我諗佢都知, 因為Peter Mayle係台灣好紅, 好多以佢為名既南法旅行團.....)

是日行程豐富, 所以好早就走喇.



鍾意行街市既人, 去到而到, 就好似去左天堂.
環境靚, 食物種類多, 新鮮.
總之就靚到爆. 

睇相已經無禁好, 現場加上食物香味, 新鮮水果蔬菜香味(久違了...香港已經聞唔到)
開心到爆燈!







南法既蔬菜生果都平到笑. 下面d好靚既番茄, 只係1.99 euro 1 kg!!!






海鮮新鮮又唔貴. 
之後, 我地仲買生蠔食, 新鮮到爆點, 而且, 平到笑. 
下會再講.




而個,真係要講.
我係而到買左2瓶農夫自家製既strawberry jam.
當時無得試味.
返到香港, 第一次試食, 驚為天人,
好食到不得了.
如果再去, 要拎at least 幾十瓶走.


南法人同巴黎人既分別.....
even 我地完全唔知佢講mud...佢都知我地唔明.
但係, 仍然好努力講解. 我諗係保鮮期, 點樣做之類...



3 則留言: