2013年11月6日 星期三

晨運 與 郊野公園的故事

4 Aug 2013

24孝!
個個星期日都同狗地晨禁早去晨運+飲早茶.
9點已經行完+食完, 我都唔可以相信, 
為左狗地, 我可以去到禁盡!!!


食左幾次, 通記平又好食.
我最喜歡佢地要客人去點心區到自己拎點心.
好似時光倒流幾十年, 我細個時就最鍾意走去打開d 點心籠, 睇下邊籠靚!
唯一唔好係少位.


我地兩個無聊地去左北潭涌遊客中心參觀.

估唔到, 非常非地有趣.
入面簡單講左西貢歷史之外, 最好睇係講郊野公園歷史.
其實, 香港既郊野公園好靚, 打佢主意既人, 唔該都黎睇下.
香港既郊野公園, 有住一定既政治背景同任務.
安定繁榮, 唔係一定要起樓同派錢既.




2 則留言:

  1. 通記唔知係咪我去開個間呢,流沙包好好好好食!!

    Heidi chan

    回覆刪除
    回覆
    1. 通記係西貢得一間, 但係有兩個舖位, 應該係同一間. 不過, 我地可能係早茶, 8點幾果d, 完全未見過流沙包呀.....見到一定食, thx.

      刪除