2013年11月2日 星期六

夜遊西貢

1 Aug 2013

夜遊西貢.




通常俾狗地食野既餐廳, 
都要我地坐係外面.

但係, 有間餐廳話俾我地坐入去, 
8月果d天氣, 
我地當然連餐牌都唔睇就飛到入去喇.



本來以為發達喇....
(我朋友, 為左一間俾佢狗地入既茶餐廳, 4年黎差不多日日去, 令願忍果d好難飲既奶茶..)

基本上d野唔太差, 我都諗住無所謂.

但係, 
佢d野既難食, 
完全超出我可以忍受既範圍.

d野, 
係超乎想像的難食!
仲要唔平喎!


 

4 則留言:

  1. 望落仲以為啲食物ok添~~ 不過可以俾狗仔入去坐已經係一大方便~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀....所以可能夏天頂唔順時先去, 有冷氣嘛

      刪除
  2. Pizza 到難食? 咁呢一間真係好難食

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇下個樣, 好明顯係一早整好再加熱....

      刪除