2013年12月9日 星期一

搬office

20 Aug 2013

因為好多好多原因, 
公司俾人迫遷!

我地係度20年喇, 
只因為幾個人, 就迫到我地係1,2個月內要搬, 
而個世紀, 真係有d衰人.

我只可以講, 我d老闆太好太好喇, 
而家仲有幾多人會寧願人負我, 都不會去負人呢.

佢地好到, 連業主都對我地講句, 
"你地太好人喇!"

6月曾經驚無左份工, 
但係, 
我有兩個好到不得了既老闆, 
事事以我地行先, 
講真, 真係感動到不得了.
講俾人聽, 都無人信佢地禁好.

我其中一個最大福氣, 就係遇上佢地.

8 月尾, 我地要係1-2日內, 
執好野, 搬去新office, 
d野多到嚇死人......
執到我死左.




2 則留言:

  1. great boss almost equal to great job/life/career!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地小小打工仔, 其實都無career 可言.

      刪除